займ на карту срочно
کد خبر: 34671 | سرویس: دانش و فناوری
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ساعت » ۲۰:۲۷

اپل سیاست تجاری خود درزمینهٔ اعلام تعداد فروش آیفون را تغییر داد.

به گزارش کیانسه ازخبرآنلاین، برندی که یکی از افتخاراتش این بوده که تعداد فروش هفته اول عرضه گوشی‌های خود را منتشر کند؛ حالا تصمیم گرفته است که نگوید در هر فصل چه تعداد آیفون فروخته است.

درحالی‌که سامسونگ روی تولید و عرضه گوشی‌های میان رده تمرکز کرده، و هوآوی با دو برند متفاوت گوشی عرضه می‌کند؛ سایر سازندگان مانند ال‌جی و سونی به آهستگی در حال مرگ هستند و اپل این وسط از قاعده کاهش فروش مستثنا نبوده و نیست.

واقعیت این است که فروش گوشی، تبلت ، لپ‌تاپ و … در بازار جهانی مانند گذشته با رشد شتابان همراه نیست و سازندگان به این نکته رسیده‌اند که اعلام فروش تعداد، دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند و ممکن است بازارهای جهانی سهام را دچار التهاب هم کند.

البته افرادی مانند «لوکا ماستری» مدیر مالی اپل این تصمیم را از دیدگاه تجاری امری منطقی می‌داند.

اپل بین جولای و سپتامبر ۲۰۱۸ حدود ۴۶ میلیون گوشی فروخت که این رقم با مدت مشابه سال قبل فرقی نکرد اما سود زیادی نصیب این کمپانی به دلیل بالا بودن قیمت گوشی کرد و حالا می‌گوید اعلام فروش ۹۰ روزه دلیلی بر قوی‌تر شدن بخش فروش نیست.

کاری که اپل کرده، جذب مشتریان برای سال‌های طولانی به دلیل خدمات پس از فروش و عرضه جنس باکیفیت است که می‌توان روی این نکته به‌جای اعلام فروش تعداد، تکیه کرد.

برچسب ها:

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
مرا آگاه ساز اگر
جدیدترین اخبار